AI Startup, Risk Yönetimi için Çalışanların Konuşmalarını İzlemeyi Teklif Ediyor

Rate This Thread:
Results 1 to 1 of 1

Thread: AI Startup, Risk Yönetimi için Çalışanların Konuşmalarını İzlemeyi Teklif Ediyor

  1. Go to Thank YouDownload #1
    Go to Thank You
    Yeni Üye staq's Avatar

    Info

    Go to Top of Post

    Default AI Startup, Risk Yönetimi için Çalışanların Konuşmalarını İzlemeyi Teklif Ediyor

    George Orwell referansına dikkat edin.

    Nerede çalıştığınıza bağlı olarak yapay zekanın Slack, Microsoft Teams, Zoom ve diğer popüler uygulamalardaki mesajlarınızı analiz etme ihtimali oldukça yüksektir. Walmart, Delta Air Lines, T-Mobile, Chevron ve Starbucks gibi büyük ABD'li işverenlerin yanı sıra Nestle ve AstraZeneca gibi Avrupalı ​​markalar da aralarındaki sohbetleri izlemek için yedi yıllık bir startup olan Aware'e başvurdu. şirkete göre.

    Columbus, Ohio merkezli startup'ın kurucu ortağı ve CEO'su Jeff Schumann, yapay zekanın şirketlerin "iletişimlerindeki riskleri anlamalarına" yardımcı olduğunu, yıllık veya iki kez rapor almak yerine çalışanların duygularını gerçek zamanlı olarak okumalarına yardımcı olduğunu söylüyor. yıllık anket. Schumann'a göre müşteriler, Aware'in analitik ürünündeki anonimleştirilmiş verileri kullanarak, belirli bir yaş grubundaki veya belirli bir coğrafyadaki çalışanların yeni bir kurumsal politikaya veya pazarlama kampanyasına nasıl yanıt verdiğini görebiliyor. Aware'in metin okumak ve görüntüleri işlemek için oluşturulan düzinelerce yapay zeka modelinin aynı zamanda zorbalık, taciz, ayrımcılık, uyumsuzluk, pornografi, çıplaklık ve diğer davranışları da tespit edebildiğini söyledi.

    Schumann'a göre Aware'in analiz aracı - çalışanların duyarlılığını ve zehirliliğini izleyen - bireysel çalışan adlarını işaretleme yeteneğine sahip değil, ancak ayrı e-Keşif aracı, aşırı tehditler veya önceden belirlenen diğer riskli davranışlar durumunda bunu yapabiliyor. Müşteri, diye ekledi. Aware, Walmart, T-Mobile, Chevron ve Starbucks'ın kendi teknolojisini yönetişim riski ve uyumluluk için kullandığını ve bu tür işlerin şirketin işlerinin yaklaşık %80'ini oluşturduğunu söyledi.

    CNBC, Aware kullanımıyla ilgili Walmart, T-Mobile, Chevron, Starbucks veya Nestle'den bir yanıt almadı. AstraZeneca'dan bir temsilci, şirketin eDiscovery ürününü kullandığını ancak duyarlılığı veya toksisiteyi izlemek için analitik kullanmadığını söyledi. Delta, CNBC'ye, çalışanlardan ve diğer paydaşlardan geri bildirim toplamanın bir yolu olarak trendleri ve duyarlılığı izlemek ve sosyal medya platformunda yasal kayıtları tutmak için Aware'in analitiğini ve eDiscovery'yi kullandığını söyledi.

    Her şeyin nerede çok yanlış gidebileceğini görmek için distopik bir roman meraklısı olmanıza gerek yok.

    Içerik kaynağı https://www.cnbc.com/2024/02/09/ai-might-be-reading-your-slack-teams-messages-using-tech-from-aware.html




Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •